avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bobiker94 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 11903.73 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Bobiker94.bikestats.pl

Kwiecień, 2021

Dystans całkowity:2006.42 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
  • Sprzęt Urban

Dookoła komina

Piątek, 30 kwietnia 2021 · dodano: 30.04.2021 | Komentarze 0

Dzisiaj krótko, bo brakło czasu. Oprócz rundki po mieście odwiedziłem Bielniki i w ostatniej chwili wykręciłem drugiego kwietniowego tysiąca.

Mam i ja :-)

Popołudniowy Malbork

Środa, 28 kwietnia 2021 · dodano: 28.04.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Raczki Elbląskie - Żurawiec - Jezioro - Gronowo Elbląskie - Stare Pole - Kaczynos - Królewo - Malbork - Tragamin - Lasowice Wielkie - Lipinka - Myszewo - Lubstowo - Wierciny - Jazowa - Adamowo Osiedle - Władysławowo - Elbląg

Mapka

Podczas dzisiejszej rundki odwiedziłem Malbork, gdzie nieoczekiwanie spotkałem Damiana, który kręcił filmiki za pomocą drona.

Latarkowy wtorek #3/2021

Wtorek, 27 kwietnia 2021 · dodano: 27.04.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Przezmark - Janów - Komorowo Żuławskie - Karczowizna - Jelonki - Rychliki - Kwietniewo - Święty Gaj - Nowe Dolno - Krzewsk - Raczki Elbląskie - Elbląg

Mapka z galerią

Na dzisiejszą latarkową wycieczkę chętnych było więcej osób niż ostatnio. Na zbiórkę pod Hydropress stawiło się 14 rowerzystów. Razem z ekipą w składzie: Dorota, Magda, Marta, Sylwia, Henryk, Marek, Marcin, Marcin, Kazimierz, Krzysztof, Łukasz, Robert i Wojciech sprawnie pokonaliśmy te kilkadziesiąt kilometrów świetnie się przy tym bawiąc. Najciekawiej było na drodze pomiędzy Kwietniewem a Św. Gajem, gdzie obecnie trwają prace remontowe. Nie obyło się bez pchania rowerów. Nie zmienia to jednak faktu, że to była bardzo udana wycieczka.

Popołudniowa Wysoczyzna Elbląska

Poniedziałek, 26 kwietnia 2021 · dodano: 26.04.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Gronowo Górne - Nowina - Przezmark - Janów - Komorowo Żuławskie - Przezmark - Kamiennik Wielki - Milejewo - Łęcze - Nowakowo - Bielnik II - Helenowo - Elbląg

Mapka

W ramach dzisiejszej jazdy zafundowałem sobie kilka podjazdów pod wiatr. Nie zmienia to faktu, że była to fajna rundka.
Ładną mamy jesień tej wiosny, która chyba schowała się na chwilę. Oby prędko wróciła.

Niedzielny Morąg

Niedziela, 25 kwietnia 2021 · dodano: 25.04.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Bogaczewo - Pasłęk - Kwitajny - Morąg - Miłakowo - Godkowo - Pasłęk - Bogaczewo - Elbląg

Mapka z galerią

W ramach dzisiejszej rundki odwiedziłem Morąg. W planach były jeszcze Kretowiny, lecz pogoda zdecydowała za mnie i tam nie dotarłem. W drodze do Morąga, a dokładniej w Kwitajnach zaczął padać śnieg i tak padało przez dobrą godzinę. Po dojechaniu do Morąga skoczyłem na Orlen, by móc trochę obeschnąć i się ogrzać. Jak tylko przestało padać ruszyłem w drogę powrotną do Elbląga. Po wyjeździe z miasta znowu padał śnieg, tym razem nieco mocniej, ale krócej, bo przestało padać jak dojeżdżałem do Miłakowa. Tam zdecydowałem, że odbijam na Godkowo skąd skierowałem się na Pasłęk i Elbląg.
Pogoda była jaka była. Jak to mawiają kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy i trochę lata. Tylko gdzie podziała się wiosna?

• Sprzęt Gravel

Wycieczka według pomysłu Damiana z moją modyfikacją

Sobota, 24 kwietnia 2021 · dodano: 24.04.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Jazowa - Nowy Staw - Lisewo - Kończewice - Bałdowo - Tczew - Gorzędziej - Rybaki - Gręblin - Rudno - Pelplin - Lignowy Szlacheckie - Gniew - Betlejem - Jaźwiska - Korzeniewo - Kwidzyn - Podzamcze - Brachlewo - Sztum - Kalwa - Tropy Sztumskie - Żuławka Sztumska - Markusy - Krzewsk - Elbląg

Mapa wraz z galerią i opisem

Ekipa w składzie: Magda, Magda, Sylwia, Monika, Damian, Robert, Krzysztof, Piotr, Marek i ja spotkaliśmy się w Tczewie, by pokręcić się trochę po Kociewiu według pomysłu Damiana. Wycieczka rozpoczęła się od wizyty w salonie rowerowym Trek Bogdana Bondariewa, gdzie mieliśmy okazję porozmawiać z jego właścicielem oraz pozwiedzać salon. Niektórzy z nas przymierzali się do zakupu nowych jednośladów, inni upatrzyli sobie jakieś ubrania rowerowe i inne gadżety. Po zakończonej wizycie w salonie pojechaliśmy na chwilę pod dom Damiana, gdzie gospodarz, a właściwie jego córka urządzili nam przerwę bufetową. Po niej rozpoczęliśmy właściwą trasę.
Z Tczewa ruszyliśmy w kierunku miejscowości Gorzędziej, gdzie mieliśmy okazję zajrzeć do Sanktuarium św. Wojciecha oraz podziwiać widoki płynącej za kościołem Wisły. Następnym przystankiem była miejscowość Rybaki, w której mieliśmy okazję obejrzeć z bliska stację pomp wrota wodne oraz bunkry. Kolejnym przystankiem na trasie był Pelplin z Bazyliką Katedralną Wniebowzięcia Maryi Panny i Górą Papieską na czele. Tam też razem z Markiem odłączyliśmy się od grupy i ruszyliśmy w kierunku Kwidzyna. Reszta ruszyła w drogę powrotną do Tczewa. Po drodze do Kwidzyna zahaczyłem o zamek w Gniewie, w Kwidzynie również. Jeszcze do kolekcji brakowało mi Sztumu, gdzie również na chwilę zajrzałem.

Popołudniowe Tolkmicko

Środa, 21 kwietnia 2021 · dodano: 21.04.2021 | Komentarze 1

Trasa: Elbląg - Bielnik I - Bielnik II - Kępa Rybacka - Nowakowo - Kamionek Wielki - Suchacz - Kadyny - Tolkmicko - Pogrodzie - Milejewo - Piastowo - Elbląg

Mapka

W ramach dzisiejszej rundki treningowej odwiedziłem Tolkmicko, gdzie spotkałem Magdalenę P. wraz z koleżanką. Zajechałem na chwilę do portu, po czym zacząłem wspinaczkę do Pogrodzia, gdzie odbiłem w kierunku Milejewa i Elbląga. Wycieczka została okraszona ,,poświęceniem" roweru. W drodze powrotnej do domu na ddr prowadzącej od Bażantarni w kierunku ul. Chrobrego zaliczyłem piękną glebę. Przeleciałem przez kierownicę. Skończyło się na otartych kolanach, łokciu i dwóch palcach w lewej ręce oraz podartej bluzie. Jeśli chodzi o straty w rowerze, to obiłem trochę kierownicą o polbruk, przez co straciłem trochę gąbki w baranku, po uderzeniu o ziemię musiałem prostować kierownicę. Na szczęście miałem ze sobą odpowiednie klucze.  Za tą glebę należą się podziękowania władzom miasta i EPGK, ponieważ cała ścieżka jest posypana sporą ilością piachu jeszcze z okresu zimowego i nikt tego nie zamierza uprzątnąć :-(

Latarkowy wtorek #2/2021

Wtorek, 20 kwietnia 2021 · dodano: 20.04.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Gronowo Górne - Komorowo Żuławskie - Pilona - Myślęcin - Weklice - Aniołowo - Leszczyny - Marianka - Pasłęk - Gołąbki - Pasłęk - Krosno - Jelonki - Drużno - Węzina - Komorowo Żuławskie - Gronowo Górne - Elbląg

Mapka

Razem z ekipą w składzie: Dorota, Magda, Sylwia, Marek, Marcin, Krzysztof, Kazimierz, Andrzej, Rafał, Robert ruszyliśmy na kolejną latarkową wycieczkę i znowu latarki nie były konieczne. Tym razem pojechaliśmy na podbój Pasłęka, dokąd dojechaliśmy Szlakiem Pocztyliona. Pogoda znowu dopisywała, humory również. Liczę na więcej takich wycieczek.

Po dwóch stronach lustra

Poniedziałek, 19 kwietnia 2021 · dodano: 19.04.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Nowakowo - Cieplice - Nowotki - Kępiny Wielkie - Kępa Rybacka - Kępki - Kępiny Małe - Marzęcino - Nowy Dwór Gdański - Solnica - Jazowa - Kazimierzowo - Elbląg

Mapka

Dzisiejsza jazda to klasyczna rundka znana i lubiana przez wielu Elblążan, czyli jazda wzdłuż Nogatu. Pogoda zachęcała do szybkiej jazdy. Warunki były niemal idealne.

Po jednej stronie lustra

Po drugiej stronie lustra

Niedzielne Pierzchały

Niedziela, 18 kwietnia 2021 · dodano: 18.04.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Kamiennik Wielki - Milejewo - Pogrodzie - Frombork - Baranówka - Wierzno Wielkie - Chruściel - Kąpielisko w Pierzchałach - Chruściel - Piórkowo - Rezerwat przyrody Ostoja bobrów na rzece Pasłęce - Piórkowo - Stare Siedlisko - Nowica - Młynary - Nowe Monasterzysko - Majewo - Milejewo - Piastowo - Elbląg

Mapka z galerią

Pogoda zapowiadała się na wybitnie rowerową, więc trzeba było ruszyć cztery litery i wybrać się na jakąś wycieczkę rowerową ;-) Po raz kolejny już w tym roku wybrałem się nad jezioro Pierzchalskie, ale tym razem nieco inaczej, bo od Fromborka przez Wierzno Wielkie. Po odwiedzeniu kąpieliska w Pierzchałach pojechałem jeszcze w inne miejsce nad jeziorem Pierzchalskim, tzn. w Piórkowie odbiłem w kierunku rezerwatu przyrody. Tam dojechałem do kultowego mostku. W drodze powrotnej do Elbląga zahaczyłem o Młynary i ponownie o Milejewo, do którego podjeżdżałem przez Nowe Monasterzysko i Majewo. Wiatr na powrocie mocno mi sprzyjał, co nie zdarza się często :-)