avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bobiker94 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 11903.73 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Bobiker94.bikestats.pl

Wrzesień, 2021

Splash Bike Challenge

Niedziela, 26 września 2021 · dodano: 28.09.2021 | Komentarze 0

W ramach niedzielnej rundki rowerowej pokręciłem się trochę po mieście i jego okolicach, po czym udałem się nad rzekę Elbląg, gdzie odbywał się Splash Bike Challenge. Brało w nim udział kilku znajomych, najlepiej z nich spisał się Marcin, któremu za pierwszym razem udało się pokonać 50 metrową pływającą kładkę.

Po obejrzeniu kilkudziesięciu prób pokonania tej pływającej przeszkody razem z Krzysiem postanowiliśmy pokręcić się trochę po Bażantarni.

Mapka z obszerną galerią

Rowerowe spotkanie przy CRAFCIE

Sobota, 25 września 2021 · dodano: 28.09.2021 | Komentarze 0

Trasa: Gdańsk - Gołębiewo - Gdańsk - Klukowo - Gdańsk - Otomin - Straszyn - Pruszcz Gdański - Grabiny Zameczek - Cedry Wielkie - Kiezmark - Dworek - Nowy Dwór Gdański - Solnica - Jazowa - Adamowo Osiedle - Elbląg

Mapka z galerią

Sobotni dzień należy zaliczyć do kategorii udanych. Razem z kilkoma innymi rowerzystami z LV skorzystałem z oferty ,,alkobusa" i udałem się na wydarzenie organizowane przez Grześka R. Na zbiórce pod gdańskim Forum stawiło się 19 osób. W planach mieliśmy rundkę po mieście i po Trójmiejskim Parku Krajobrazowym, gdzie na obrzeżach Gdyni i Sopotu tj. przy kamieniu Bąbelków rozpaliliśmy ognisko. Po drodze do TPK zatrzymaliśmy się na chwilę na nowej promenadzie w Nowym Porcie, następnie skoczyliśmy do przymorskiego sklepu Smak, gdzie każdy z nas zaopatrzył się w prowiant. Stamtąd ruszyliśmy w kierunku Parku Oliwskiego. W okolicy Pachołka natrafiliśmy na jakieś zawody biegowe dla dzieci. Warto wspomnieć, że obok Pachołka znajduje się inny mniej znany punkt widokowy Gdańska, a mianowicie Góra Kościuszki, gdzie zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie.

Po krótkiej sesji fotograficznej udaliśmy się w kierunku Gołębiewa, gdzie zorganizowaliśmy tzw. fitparówkę.

Po około 1,5 godzinnej sjeście pokręciliśmy się trochę po obrzeżach Gdańska, po czym udaliśmy się do Otomina, gdzie nad jeziorem znaleźliśmy nowoczesny rower wodny :-) .

Stamtąd ruszyliśmy w kierunku Straszyna, gdzie zatrzymaliśmy się na chwilę przy elektrowni wodnej.

Ze Straszyna wyruszyliśmy w kierunku Pruszcza Gdańskiego, gdzie odłączyłem się od grupy i samotnie udałem się w kierunku Elbląga.

Latarkowy Buczyniec

Środa, 22 września 2021 · dodano: 23.09.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Przezmark - Komorowo Żuławskie - Bogaczewo - Krosno - Nowa Wieś - Pochylnia Buczyniec - Lepno - Gołutowo - Rychliki - Jelonki - Drużno - Komorowo Żuławskie - Elbląg

W ramach Europejskiego Dnia Bez Samochodu, który wypada w pierwszy dzień kalendarzowej jesieni razem z grupą ponad 20 osób odwiedziłem Buczyniec. W trakcie wycieczki jak zwykle humor wszystkim dopisywał. Latarki tym razem były niezbędne.

Trochę Wysoczyzny Elbląskiej

Niedziela, 19 września 2021 · dodano: 20.09.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Jagodnik - Jelenia Dolina - Pagórki - Przybyłowo - Tolkmicko - Kadyny - Łęcze - Kamionek Wielki - Elbląg

W ramach niedzielnego treningu terenowego pokręciłem się dłuższą chwilę po okolicznych lasach.

Elbląski Dzień Bez Samochodu

Sobota, 18 września 2021 · dodano: 20.09.2021 | Komentarze 0

Najpierw był tradycyjny przejazd przez miasto z okazji Elbląskiego Dnia Bez Samochodu...

a potem rundka treningowa w Bażantarni.

Suchacz familijnie

Środa, 15 września 2021 · dodano: 20.09.2021 | Komentarze 0

Rekreacyjna rundka z kuzynem po Wysoczyźnie w poszukiwaniu pierwszych symptomów jesieni. Wspólnie z Pawłem zaliczyliśmy Modrzewinę, Jelenią Dolinę i Suchacz.

Kulinarne Pierzchały wg pomysłu Białego

Niedziela, 12 września 2021 · dodano: 12.09.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Modrzewina - Krasny Las - Jelenia Dolina - Ogrodniki - Milejewo - Nowe Monasterzysko - Błudowo - Piórkowo - Jez. Pierzchalskie - Piórkowo - Błudowo - Nowe Monasterzysko - Milejewo - Piastowo - Elbląg

Mapka z galerią

W niedzielny poranek 10-osobowa grupa pod przewodnictwem Krzysia ruszyła z Placu Jagiellończyka na ,,kulinarny" podbój Pierzchał. Jak to bywa na wycieczkach organizowanych przez Białego, wycieczka miała charakter stricte terenowy, choć nie brakowała także asfaltu. W drodze powrotnej do LV tuż przed Piastowem totalnie nas zlało. Mimo wszystko uważam ten dzień za niezwykle udany.

fot. Marcin Bąk

Westerplatte z bonusem

Sobota, 11 września 2021 · dodano: 12.09.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Bielnik I - Kępki - Marzęcino - Nowy Dwór Gdański - Dworek - Kiezmark - Błotnik - Trzcinisko - Wiślinka - Gdańsk - Westerplatte - Przejazdowo - Koszwały - Kiezmark - Dworek - Nowy Dwór Gdański - Solnica - Jazowa - Elbląg

Mapka z galerią

W ramach sobotniej rundki dołączyłem w Błotniku do ekipy z ,,alkobusa" i ruszyłem z nimi na podbój Westerplatte. Pierwotnie był plan na spokojny objazd Wyspy Sobieszewskiej, jednak ostatecznie tam nie dotarłem, bo musiałem szybciej wrócić do domu. W drodze powrotnej do LV na Michałkach złapała mnie burza, która powoli ruszała w kierunku Elbląga. Mimo wszystko postanowiłem wrócić do domu na kołach. Ostatecznie do Elbląga dojechałem na sucho.