avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bobiker94 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 11903.73 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Bobiker94.bikestats.pl

Maj, 2021

Wycieczka według pomysłu Marty

Niedziela, 30 maja 2021 · dodano: 31.05.2021 | Komentarze 1

Trasa: Szczytno - Jerutki - Piasutno - Racibór - Spychowo - Pranie - Ruciane-Nida - Iznota - Mikołajki - Iznota - Kadzidłowo - Gałkowo - Zgon - Spychowo - Świętajno - Jerutki - Szczytno

Mapka z galerią i opisem

W niedzielę o godzinie 7:30 grupa licząca 9 rowerzystów spotkała się na Placu Juranda w Szczytnie, by wyruszyć w trasę opracowaną przez Martę. Wycieczka była świetnie zaplanowana. Zaliczyliśmy m.in. Spychowo, gdzie spotkaliśmy Juranda :-) , Muzeum Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Praniu, Ruciane-Nida, czy Mikołajki. Prowadząca spisała się na medal, zresztą nie tylko ona. Wszyscy uczestnicy wycieczki dali radę tej niełatwej trasie, humory również dopisywały. Na trasie dominował teren, kręciliśmy w większości po lasach i szutrach, niewiele było odcinków asfaltowych. Wycieczka obowiązkowo do powtórki w większym gronie rowerzystów. Chętnie ponownie zawitam do Szczytna by zaliczyć to, co nie zostało jeszcze przeze mnie zdobyte.

Sobotnia Ruda Woda

Sobota, 29 maja 2021 · dodano: 29.05.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Raczki Elbląskie - Krzewsk - Nowe Dolno - Stare Dolno - Wysoka - Rychliki - Dziśnity - Jarnołtowo - Małdyty - Czulpa (jez. Ruda Woda) - Małdyty - Sambród - Marzewo - Krosno - Drużno - Komorowo Żuławskie - Gronowo Górne - Elbląg

Mapka

Sobotnie popołudnie poświęciłem na rundkę rowerową nad podmałdyckie jezioro Ruda Woda. W drodze do głównego celu wycieczki zahaczyłem o zakątek Immanuela Kanta w Jarnołtowie.

Mokra latarkowa środa

Środa, 26 maja 2021 · dodano: 27.05.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Gronowo Górne - Kamiennik Wielki - Kwietnik - Zastawno - Sąpy - Pasłęk - Bogaczewo - Komorowo Żuławskie - Elbląg

Mapka

W ramach Markowej wycieczki zaliczyliśmy głaz narzutowy w okolicy Kwietnika oraz Babią Dolinę w Sąpach. Tam też odłączyłem się od grupy, która odbiła na Borzynowo i pognałem w kierunku Pasłęka. Większą część trasy towarzyszył mi deszcz, momentami przechodzący w ulewę, przez chwilę też grzmiało i trzaskało.

Trening interwałowy

Wtorek, 25 maja 2021 · dodano: 25.05.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Wilkowo - Gronowo Górne - Elbląg - Kamiennik Wielki - Milejewo - Majewo - Kwietnik - Kamiennik Wielki - Pomorska Wieś - Przezmark - Gronowo Górne - Elbląg

Mapka

W ramach dzisiejszej jazdy zafundowałem sobie trening interwałowy. Oprócz dwukrotnego podjazdu ul. Łęczycką do drogi S-22 pokręciłem się trochę po drodze technicznej wzdłuż Berlinki.

Dookoła Druzna

Poniedziałek, 24 maja 2021 · dodano: 25.05.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Raczki Elbląskie - Krzewsk - Dzierzgonka - Stankowo - Klepa - Komorowo Żuławskie - Gronowo Górne - Elbląg - Gronowo Górne - Wilkowo - Elbląg

Mapka

W ramach popołudniowej rundki postanowiłem pokręcić się trochę wokół Druzna. W Krzewsku spotkałem Dorotę, która miała podobne plany, więc dalej ruszyliśmy wspólnie. Na podjeździe z Komorowa Żuławskiego do Przezmarka Dorocie strzeliła szprycha w tylnym kole, co w konsekwencji doprowadziło do tego, że musieliśmy sobie odpuścić rzeczony podjazd i najkrótszą możliwą drogą wrócić do Ebowa.  Chłopaki z KM Bike musieli dać ciała, bo zbyt mocno przykręcili szprychy centrując koło, a miało to miejsce ok. tydzień temu.
W drodze do miasta spotkaliśmy Marka, który śmigał na swojej ,,kanapie" i również wracał do Elbląga. Po odprowadzeniu koleżanki do granic miasta zawróciłem do Gronowa Górnego, by drogą techniczną wzdłuż S-22 dojechać do drogi wojewódzkiej 509, skąd wróciłem z powrotem do LV.

MWR#2/2021 Złota Wyspa

Niedziela, 23 maja 2021 · dodano: 23.05.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Kazimierzowo - Bielnik II - Kępa Rybacka - Cieplice - Batorowo - Nowakowo - Rangóry - Elbląg

Mapka z galerią

W ramach drugiej tegorocznej Miejskiej Wycieczki Rowerowej odwiedziliśmy Złotą Wyspę. Na zbiórkę na Placu Katedralnym stawiło się ponad 80 rowerzystów. Trasa wycieczki wiodła po płaskim terenie, głównie po asfalcie i płytach betonowych. Czując niedosyt odłączyłem się od grupy i zaliczyłem wspinaczkę z Rangór do Próchnika.

Wycieczka według pomysłu Jacka

Sobota, 22 maja 2021 · dodano: 23.05.2021 | Komentarze 0

Trasa: Swarzewo - Gnieżdżewo - Zdrada - Mechowo - Domatowo - Gniewino - Czymanowo - Nadole - Żarnowiec - Dębki - Karwieńskie Błota - Karwia - Jastrzębia Góra - Władysławowo - Swarzewo

Mapka z galerią

O godz. 9:30 grupa tczewsko-elbląsko-trójmiejska licząca 12 osób spotkała się w Swarzewie przy stacji kolejowej, by wyruszyć w trasę opracowaną przez kolegę Jacka. W ramach wycieczki zaliczyliśmy Groty Mechowskie, elektrownię wodną Żarnowiec, Kaszubskie Oko, ujście Piaśnicy oraz Jastrzębią Górę. Do Gniewina pogoda nam sprzyjała, później zaczął się armagedon. Cali mokrzy wycieczkę zakończyliśmy w miejscu jej rozpoczęcia, gdzie czekało na nas ciasto upieczone przez Sylwię. Mimo przeciwności losu wycieczka była bardzo udana.

No i wystartował

Piątek, 21 maja 2021 · dodano: 23.05.2021 | Komentarze 0

O godz. 6:00 kolega Łukasz, spod znaku Cyklozy Zaawansowanej wystartował w charytatywnym maratonie rowerowym, którego celem była zbiórka pieniędzy na leczenie chorej na białaczkę Pani Ani. Do przejechania miał około 700 km na trasie Elbląg - Zakopane.  Łukasz nie po raz pierwszy już bierze udział w podobnej akcji, wcześniej zorganizował Everesting, by wesprzeć finansowo rehabilitację małej Marysi. Podziwiam jego zapał i determinację w dążeniu do celu. W ramach zaplanowanej akcji, razem z kilkoma innymi rowerzystami postanowiliśmy potowarzyszyć koledze na pierwszych kilometrach trasy.

Oczywiście Łukasz zrealizował swój cel i udało mu się dojechać cało do Zakopanego. Wielkie gratulacje dla niego!!!

Latarkowa środa

Środa, 19 maja 2021 · dodano: 19.05.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Kamiennik Wielki - Kwietnik - Majewo Kolonia - Karszewo - Huta Żuławska - Przybyłowo - Tolkmicko - Suchacz - Nadbrzeże - Kamionek Wielki - Elbląg

Mapka z galerią

Na zbiórce pod Hydropressem oprócz mnie stawiło się 22 rowerzystów. Razem z nimi zaliczyłem ciekawą wycieczkę po mniej znanych okolicach. W pobliżu Karszewa mogliśmy zobaczyć z bliska piękną kaskadę. Oprócz tego zahaczyliśmy o wieżę widokową oraz port w Tolkmicku. Dzisiejsza trasa była mocno urozmaicona. Oby więcej takich wycieczek.

Rundka regeneracyjna

Niedziela, 16 maja 2021 · dodano: 16.05.2021 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg - Helenowo - Adamowo Osiedle - Jazowa - Kępki - Bielnik II - Kępa Rybacka - Nowakowo - Elbląg

Mapka

W ramach krótkiej rundki rowerowej ponownie testowałem sprawność kolana, tym razem jechało mi się zdecydowanie lepiej, kolano powoli przestaje boleć :-)  Jeśli chodzi o moją kontuzję, to była ona spowodowana charakterem wykonywanej przeze mnie pracy zarobkowej (praca wybitnie terenowa) oraz była pokłosiem mojej kwietniowej gleby, natomiast nie była spowodowana techniką jazdy na rowerze.
Oprócz testu kolana podczas jazdy testowałem też zakupione wczoraj buty szosowe i okulary. Co do butów, to są to niskobudżetowe buty marki własnej Decathlonu (bTwin Triban RC 100), jeździ się w nich całkiem wygodnie. A będzie jeszcze lepiej jak zakupię do nich bloki i stosowne pedały...