avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bobiker94 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 11903.73 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.56 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Bobiker94.bikestats.pl
  • Sprzęt Gravel

Wdzydze Kiszewskie i wiele więcej ;-)

Sobota, 10 kwietnia 2021 · dodano: 10.04.2021 | Komentarze 1

Trasa: Elbląg - Kiezmark - Wocławy - Grabiny Zameczek - Pruszcz Gdański - Mierzeszyn - Nowa Karczma - Będomin - Kościerzyna - Wdzydze Kiszewskie - Skarszewy - Tczew - Nowy Staw - Nowy Dwór Gdański - Marzęcino - Kępki - Nowakowo - Elbląg

Mapka wraz z galerią

Pierwsza pełna 300 w 2021 r.

W ramach wycieczki rowerowej odwiedziliśmy Wdzydze Kiszewskie z wieżą widokową i skansenem na czele. Nie byłem tam po raz pierwszy, jednakże ostatnio byłem tam z 15 lat temu w ramach wycieczki szkolnej. Wielka szkoda, że nie udało się wejść do środka do większości z budynków mieszkalnych oraz wiatraków, co ma związek z szalejącą w kraju pandemią.
Dodatkowo zajechaliśmy do Muzeum Hymnu Narodowego w Będominie, Muzeum Kolejnictwa w Kościerzynie oraz pod wiatrak w Tczewie. Ponadto zaliczyłem oficjalnie swoja pierwszą ulicę Księżycową :-) (tak naprawdę to już którąś z kolei, pierwsza była w gdańskim Sobieszewie, a druga w Malborku).

Na całej trasie towarzyszył mi niezawodny Księżycowy kolega, natomiast Marecky dojechał z nami do Pruszcza Gdańskiego, po czym odbił w kierunku Gdańska. Jeszcze raz wielkie dzięki za wspólną jazdę.